Assalamualaikum, jemput msuk. dah baca follow sekali ye. | Dashboard | +Follow
You're Mine Baby : Janji Hanya Tinggal Janji

Follow Saya

Janji Hanya Tinggal Janji

hari ini aku sedar jnji itu sebahagian daripada kata-2 . yang dapat diubah tapi tk dapt ditepati . 
memberi janji senang untuk melupakannya , tapi penerima janji sampai mati di ingati . 

hari ini aku sedar bahawa cnta itu amat senang diluahkan , amat senang dilupakan dan amat senang dimainkan . seperti janji , mengucap cnta senang untuk melupakan cnta dan senang untuk menyakiti hati orang lain . tapi penerima cnta susah untuk menerimanya . selalu mahu janji itu ditepati , slalu mahu cnta itu diberi . penerima cnta hanya mahu menangis dan bersedih pabila cinta nya di permainkan . 

hari ini juga telah mengajar aku pelbagai bnda dalam kehidupan . dan hari ini juga membuatkan aku tidak percye kepada wanita . thank sayang , kau dah buat aku tk boleh percyekan cnta dan wanita lagi . :'(

0 kutukan masyarakat:

Post a Comment