Assalamualaikum, jemput msuk. dah baca follow sekali ye. | Dashboard | +Follow
You're Mine Baby : Aku hanya mampu bersabar

Follow Saya

Aku hanya mampu bersabar


Dalam dunia ni allah memberikan manusia itu jodoh, dugaan dan kesabaran . Mungkin benar bukan mudah untuk kita jatuh cinta . bila kita jatuh cinta pada pandangan pertama , itu adalah jodoh kita . Dan aku pasti allah telah menemui seseorang yang mampu memberikan aku semangat dalam kehidupan . mungkin aku terlalu cepat mengungkapkan cinta . mungkin dia tak boleh terima lagi ape yang aku rasa . aku tak nak paksa . sekurang-2nya aku telah mencuba . Dan ape yang aku tau sekarang . Aku taknak lupakan dia dan aku nak tunggu dia sampai bila-2 . Aku hanya mampu bersama. Aku sentiasa berdoa agar dia milik aku . Aku sayangkan kau Nurul Shuhada. 

0 kutukan masyarakat:

Post a Comment